lördag 19 september 2020

Pinsamt

Gått fler dagar än jag mindes sedan jag bloggade sist.

PINSAMT!

Men dagarna går i en rasande takt nu och mycket som ska hinnas med.

Småttingarna har växt så mycket sista veckan. Börjar bli riktigt stora.

Favoritplatsen att sova på är i hundsängen. Numera hoppar de upp enkelt.

Mio vill gärna ligga hos dem.

Ibland ligger de bara två där. De är så söta. Huvudet är Ted`s.


Hur söt får man bli? Han höll på att ge mjukisen en match när jag kom och avbröt.

och lilla Abbe !
Hoppas så att rätt familj för honom också ska dyka upp.
Kan ju inte säga att vi letar aktivt och han stannar hos oss till rätt dyker upp.

Självklart är vi ute så mycket det går. Lite därför det blir dåligt bloggat tror jag.
Är ju så mycket roligare att vara ute med gänget.
De kan verkligen konsten att roa sig.

Mio är med dem nästan hela tiden.

Alltid lika tålmodig.

                                                   



                                                    




Något jag inte kommer att sakna är de sylvassa tänderna.






I torsdags kom äntligen stamtavlorna. Det brukar gå hur snabbt som helst men inte denna gång.

Började nästan bli lite nervös att Inger glömt skicka dem men henne är det ordning på och hon ringde SKK och satte fart på dem. Kan ni fatta att på tisdag flyttar första lilla godingen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar